zondag, mei 31, 2015

Boodschappen week 22 2015


De boodschappen waren deze week 32,95.



Menu voor deze week:
spinazie en snijbiet met fêta
linzensoep(vriezer) en sla
peen
asperges
bonen (vriezer)
rucola met restjes
pizza
mogelijk volkoren pasta of zilvervliesrijst, of tarwekorrels met rucola en wat er nog staat en hangt.

Zelfgebakken brood van het biologische meel.
muesli van havervlokken, karnemelk, appels, gedroogde vruchten en noten.

Tussendoortjes, groentensoep met blik tomatenblokjes, noten, stuk kaas.

Enkele gerechten van afgelopen week:


Ik eet geen ei, ik kan er slecht tegen. Als er ergens een ei tussen zit, zal ik niet mopperen, maar helaas ik kan er niet zo goed tegen. Juist met vegetarisch eten zou het goed zijn om een eierdooier te eten om de vitamine D. Maar ja, het is zoals het is.  Ik slik nu veel minder vitamine D dan in de winter.
Ik slik ook vitamine B12. Altijd. Ik slik altijd vitamine C en vitamine B en Lamberts Milk Thistle  en Lamberts Acidophilus Extra 10 en nog iets rechtstreeks van de NTTT arts. Dit is niet in NL te verkrijgen.
Op 22 juni heb ik weer een afspraak met deze arts en half juni laat ik mijn bloed testen. Ik vind dit altijd erg spannend. Ik wil aan de huisarts vragen voor opnieuw een echo om te weten hoe het nu is met de cystes.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten