zaterdag, mei 02, 2015

Eindelijk warmer, sloepje huren

Eindelijk lekker weer, vanmiddag was het maximaal 15 graden. Bijna is dit een weersblog. Maar mensen wat ben ik blij met dit weer.
Vorig jaar was het zulk lekker weer en nu dan eindelijk een beetje de goede kant op.

Je kunt mij niet in een betere stemming krijgen dan met dit weer. Er zijn mensen die knappen op van flink veel sneeuw. Ik niet. Een zonnetje. Een fantastisch zonnetje.
Alleen die wind is dan nog wat noord, noord oostelijk.

Vandaag genieten en van mij mag het zo blijven. Ik heb dit weer besteld, ook voor de komende periode.
Maar helaas, de bestelling die ik deed werkt verkeerd uit. Morgen al weer wisselvallig, maar dan gaan de temperaturen echt omhoog.

Vorig jaar hadden we veel eerder sla van eigen bodem. Nu nog steeds niet. Alleen pluksla van de vensterbank.

Binnenkort ga ik een bootje huren in Midden Delfland met vrienden. Dan ga ik alvast eens kijken of een electrisch sloepje wat voor mij is.
Deze sloeps zijn vanaf 17500,00 euro. Is wel duurder. Maar ja. Wie weet wat er op mijn pad komt.

Zover ben ik lang nog niet met sparen. Eerst maar eens kijken naar dit elektrische sloepje.

2 opmerkingen:

  1. Het begint hier net te regenen, maar de temperatuur daar is niets mis mee. Nog even lekker in de lichte regen verder in de tuin gewerkt.

    Heerlijk op een boot! Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben helemaal blij met je bestelling en heb genoten van het prachtige weer gisteren. Jammer dat het alweer voorbij is...

    BeantwoordenVerwijderen