woensdag, mei 20, 2015

Geen Euroclix en Quassa meer op het blog

De verwijzingen naar  Euroclix, en Quassa heb ik verwijderd van dit blog. Sinds september 2013 heeft niemand zich meer blijvend aangemeld. Euroclix, vertelde me dat er wel wat aanmeldingen zijn geweest. De mensen hebben het niet doorgezet. Resultaat geen geld.

Na een half jaar ontvang je geld.  Dat levert je dan 10 euro van  Euroclix, en Quassa, zeker als je niemand aanbrengt en ook niets koopt via Euroclix,en / of Quassa. Je hoeft niets te kopen, je kunt ook van energieleverancier veranderen, of enquetes invullen. Dat levert, behalve reclame klikken ook geld op. Trouw gebruik ik de zoekmachine Vinden.nl en dat levert punten op, vorige maand 65 punten om precies te zijn. Na 10.000 clix heb je dan een tientje. De eerste maanden ontvang je meer mails dan later in het proces, zo hoorde ik.

Gelukkig zijn er nog enkele trouwe  Euroclix klikkers en dat leverde afgelopen maand nog 203 clix op.
Via Quassa zijn er dit jaar wel via mijn advertentie mensen lid geworden en ook weer afgemeld. Er is nu nog 1 persoon lid die dit jaar lid werd. Het leverde die mensen en ook mij €2,00 op. Quassa heette vorig jaar Moneymiljonair en toen ontving je voor dezelfde hoeveelheid punten 12,50 en nu slechts 10,00.

Ik blijf trouw doorgaan met klikken. Best kans dat met de oplevende economie het klikken meer geld gaat opleveren. Kweste adem halen en van klikkerde klik

Nog maar slechts  7.000 clix en dan heb ik de al in juli 2012 aangekondigde 850 euro clix toe. Daarna blijf ik gewoon doorgaan, met klikken op deze pagina's. Gewoon klikken en doorgaan met ademhalen, zeg maar.Kweste van klikkerde klik en nog eens klik.

Geen kommer en kwel verder hoor. Maar die advertenties spraken niet aan. Dus waarom zou ik dat dan nog op de website houden.
Waar de meesten de zoekmachine Vinden.nl niks vinden, denk ik, handig dat die punten oplevert en op de Ipad direct op de volgende pagina opent. Niks dubbel zoeken zoals op Google. Hup zo op de volgende pagina.
Kwestie van instelling zeg maar.Geld is geld.

3 opmerkingen:

  1. Als je het om gaat rekenen is het evht zonde ban je tijd en energie. Ik ben er tenminste mee gestopt toen ik zag hoe weinig het eigenlijk opleverd. In die tijd kun je een leuke krantenwijk doen die tenminste wel geld in het laadje brengt. (Niet dat ik dit doe hoor.:)

    Het meeste heb je nog aan online enquetes die in bonnen ofzo uitbetalen en dan vind ik tenminste nog leuk om te doen ipv dat suffe geklik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IkIben zo iemand die gestopt is met Qassa. Voelde me zo enorm voor de gek gehouden door hen bij enquêtes. Zij presteren het om je 20,30 vragen te laten beantwoorden, ook inhoudelijke vragen, en dan te vertellen dat het ze spijt, maar dat er al voldoende deelnemers zijn. Heb het uitgezongen tot ik de tien euro kon aanvragen, en heb me vervolgens afgemeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Consuminder Mania, die enquetes, wat een oplichting is dat. Maar er zijn kennelijk genoeg mensen die er aan meedoen,manders waren ze er al mee gestopt.

    BeantwoordenVerwijderen