dinsdag, mei 05, 2015

Geld terug acties

Goed voor gratis boodschappen, de geld terug actie. Als je alles koopt heb je voor 7,90 gratis boodschappen. 

Dit moet je doen: Koop die zilvervliesrijst van Lassie voor 1,19, ga naar deze website, vul je gegevens in en stuur alles op. Na een week heb je je geld terug. Deze actie loopt van 4 tot en met 24 mei.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nog een actie van Optimel. Deze loopt al een tijdje vanaf 13 april. Ik weet niet tot wanneer deze actie loopt. 

Koop Optimel puur voor 1,45, vul de code in op deze website plus de rest van de gegevens. Je ontvangt je geld terug.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een 50% geld terug actie. Tot 15 mei kost deze vis Gueens stoomfilet 125 gram a 3,59 nog maar 1,80 bij AH  Eerst even je gegevens hier invullen.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een 100% geld terug actie van Liga day break: tot 31 mei a.s.
Tot een maximum van 2,59 krijg je je geld terug. Bij AH kost deze 2,59.
Gegevens hier invullen even wachten en voila.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gratis aan de Schweppes, tot 20 mei, van maximaal 1 fles je geld terug. Product kost bij AH 0,87 cent. Gegevens hier invullen, even wachten en hopla 1 gratis fles Schweppes. Toch leuk





3 opmerkingen:

  1. Goed dat je de acties even onder de aandacht brengt, de aanbiedingen zijn een soort gratis eten. Voor consuminderaars dus een goede tip.
    Maar.... diverse producten koop ik nu niet vanwege mijn gezondheidsvisie (schweppes...). Ook als het gratis is, zijn dus niet alle aanbiedingen voor mij.
    En dan is er nog het logistieke puntje: is de supermarkt de omweg van 1 gratis product waard? Want ik ben niet zon dapper mens dat de marketing truucs me helemaal onberoerd laten, ik kom altijd met meer buiten dan ik gepland had. Dus ik wil zo min mogelijk keren een supermarkt in.
    Tja, tja. Ik weet dus niet hoeveel ik van deze aanbiedingen ga gebruiken. Maar ik hou ze wel in he tachterhoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @KruidigMeisje, :-)) Ik denk zelf ook niet dat ik ze allemaal ga kopen. Maar dit is een blog over consuminderen gen geld besparen hoort daarbij. Ik schrijf voor veel mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je, de rijst ga ik zeker proberen.

    BeantwoordenVerwijderen