maandag, mei 25, 2015

Huizen om te kwijlen

Afgelopen zaterdag zat er bij het FD een glossy van te koop staande huizen voor miljonairs.
Om te kwijlen deze optrekjes. Zeker daar de meeste mensen in loondienst werken, of een ZZP-er zijn, maar niet echt rijk zijn.

Alle huizen in die glossy staan op deze website: r365.nl
Christies international real estate verzorgt deze website. Je kent Christies vast wel van de veilingen voor kunst en nog meer.
Deze webste r365.nl  is echt alleen maar voor huizen, zoals we deze optrekjes noemen...



Wil je ooit echt geld maken, blijf niet in loondienst, maar wordt ondernemer. Alle miljonairs in NL zijn ondernemer en een paar procent van de miljonairs zijn in loondienst.


6 opmerkingen:

  1. ik moet zeggen , ik heb liever een klein gezellig huisje , ik pas er dus voor sommige vind ik wel schoon maar om er in te wonen dat is weer iets anders

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit soort huizen doet me nu echt he-le-maal niks he. Wel leuk om te zien wat voor een wansmaak mensen met te veel geld zoal ontwikkelen. Niet allemaal, maar toch...
    Wel een erg leuke link om overal eens binnen te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Miljonair worden in loondienst is denk ik inderdaad erg lastig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk om eens binnen te kijken, maar nee niets voor mij, liever een klein huisje, en wat valhalla ook al zegt veel geld is niet hetzelfde als een goede smaak hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De locaties van sommige huizen vind ik vooral fantastisch. Verder hoef ik geen groot huis. We hebben als oppasser wel eens op een groot, chic huis gepast en dat vonden we allebei niks.
    We waren elkaar heel de tijd kwijt! :-)

    Loop je elkaar te zoeken op de benedenetage. Moet je je voorstellen dat je je gezin moet roepen om te eten... moet je ze whatsappen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @allemaal, ik ben dol op vrijstaande huizen met een grote lap grond. vooral ls ze dan nog een passief gebouwd zijn met een oprijlaan. Heerlijk lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen