maandag, mei 11, 2015

Toekomst van dit blog

Waar ga ik met dit blog naar toe in de komende jaren en hoeveel energie steek ik er in? Dat is de vraag die mij langer bezig hield. Dit blog focust zich op gevoel en geld.

Ik wil dit niet meer alleen doen, maar met input van lezers.

Verhalen van mensen die hun hypotheek aflossen. Verhalen van mensen die hun huishoudboekje open doen op dit blog.
De verhalen worden geanonimiseerd, het gaat tenslotte om het verhaal. Of je nu veel of weinig verdiend, je hebt een doel en dat wil je bereiken.
Wat wil je, welke termijn stel je je en wat laat je allemaal om dat doel te bereiken.

Ik zou het een eer vinden, als jij je verhaal, geanonimiseerd wilt delen op dit blog. 
Allereerst de mensen die hun hypotheek aflossen. Ik maakte daarvoor een format en ik kan je dat in Word toesturen, als je mij mailt.

Ook het schrijven van jouw leven samen met huishoudboekje, kan geanonimiseerd hier in dit blog staan. Ook hiervoor heb ik een format bedacht, dat ik je kan toesturen in Word als je mij mailt

Voordat het stukje geplaatst wordt hebben wij eerst contact met elkaar, zodat het zo geplaatst wordt dat jij er akkoord mee bent.

Stukjes met verhalen over de boodschappen, voor hoeveel personen dit is, met het bedrag dat je er voor uitgaf en een bijbehorend weekmenu, kan een mooie aanvulling zijn op dit blog,
De weekmenu's mogen culinaire hoogstandjes zijn, maar een realistisch weekmenu dat bestaat uit hup snel klaar gerechten, want er is nog meer te doen is het meest logisch. De meeste mensen eten gewone maaltijden. Veel kosten gaan ook naar de andere maaltijden en de tussendoortjes,
Wil je meedoen, dan mag je mij mailen.

Ik hoop op veel bijdragen. Als er veel bijdragen komen, dan plaats ik meer dan een blog per dag, misschien wel dmrie blogs, Voor alles, er wordt niets geplaatst zonder de uitdrukkelijke toestemming van degene die gegevens toestuurde. Zodat de inzenders zich veilig en vertrouwd voelen op het web.
Ik hoop dat ik veel extra werk krijg.

3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je een nieuwe richting inslaat! Veel succes gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes, leuk. Misschien doe ik wel mee. Even over nadenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Vlijtig Liesje, dank je. Je bent een inspiratie.
    @Gewoon Vlijtig. Zou helemaal top zijn. Het inspireert anderen.

    BeantwoordenVerwijderen