vrijdag, juni 05, 2015

Online geeft korting aan trouwe klanten

Al jaren ben ik bij Online.  Al vele jaren ben ik klant.

Onlangs belde ik met Online klantenservice, nieuwe klanten.
Ik hoopte een hogere internetsnelheid te krijgen. Inmiddels zijn de internetsnelheden verhoogd voor lagere prijzen.  Meer mb's voor minder geld zeg maar.

De hoeveelheid mb's is in theorie hoger, in werkelijkheid niet.  De hoeveelheid heeft te maken hoe ver je van het centrale punt in de wijk zit waar internet binnen komt.  Al verhoog je je Online abo naar het hoogste aantal mb's dan nog krijg je niet meer waar voor je geld.

Ik heb korting gekregen van Online! Het maandtarief is verlaagd.  In ruil daarvoor heb ik beloofd om twee jaar klant te blijven.  Klant blijven is geen probleem voor mij. Ik zou het problematischer vinden als ik mijn e-mail adressen zou moeten wijzigen.


Bellen met je provider loont. Niet voor hogere snelheid maar voor korting. Dat is altijd leuk meegenomen.
Updat 27-6-2015. De snelheid is niet verhoogd. Niks, naks nada. 8,2 Mbit/sec download  en  0,9 Mbit uploadsnelheid en Ping is 30ms. Meerdere keren getest en ook de stekker er in en er uit bij het modem.

1 opmerking:

  1. Gewoon op je account inloggen en je abonnement weer opnieuw voor 2 jaar vastleggen ook. Je krijgt dan dezelfde korting als nieuwe klanten en je bespaart op je telefoonkosten want die heb je niet.

    BeantwoordenVerwijderen