woensdag, juli 29, 2015

Nieuwe serie aflosverhalen gezocht

Tien aflosverhalen publiceerde ik  op mijn blog. Tien weken lang een aflosverhaal die op zaterdagavond om 19:00 uur werden gepubliceerd.

De laatste verscheen aan het begin van de vakantieperiode.

Aan het einde van de vakantieperiode wil ik weer meer aflosverhalen publieren die anderen inspireren om door te gaan met aflossen.

Aflossen is een langdurig proces en het gaat lang niet altijd vanzelf.  Je hebt doorzettingsvermogen nodig. Het aflossen moet een doel op zich worden.

Ook ik was het aflossen wel eens beu. Maar toen de allerlaatste aflossing een feit was hing ik de vlag uit. Gewoon, omdat dit een feestje is.

Aflossen is in de tijd dat een langdurig arbeids-contract geen  normale situatie meer is een heerlijkheid. Je krijgt grip op jouw financiële leven, dat grote impact heeft op de rest van je leven.

Juist nu, dat er op alle fronten bezuinigd wordt en de participatiemaatschappij hoe langer hoe meer zijn intrede doet, is het nog belangrijker, dat je niet afhankelijk bent van je inkomen. Dat je vrij bent om je al dan niet te verhuren voor arbeid.
Dat, wanneer je het niet meer naar je zin hebt op je werk, je kunt besluiten: 'zoek het lekker uit', ik gooi het roer om. Vrijheid om bijvoorbeeld minder uren werken omdat je geen schulden hebt en toch een dak boven je hoofd.

Voor de serie zoek ik nieuwe aflosverhalen. Mail! me en dan stuur ik je het format tegemoet.

De vakanties zijn nog niet ten einde. De volgende serie wil ik in september beginnen.

Wil jij meewerken aan de volgende serie aflosverhalen? Dat kan geanonimiseerd. Ik stuur je een format voor het verhaal. Het format is niet in steen gebeiteld. Je mag er van afwijken. Het format dient als hulpmiddel. het verhaal redigeer ik en uiteindelijk en na jouw toestemming wordt het gepubliceerd.
Jij kunt mede andere mensen moed geven om af te lossen, om te blijven aflossen, om geinspireerd te blijven in het jarenlange traject van aflossen.

Mail!


Alvast bedankt!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen