donderdag, juli 09, 2015

Spaarrentes moeten omhoog

Die spaarrentes, ik wil ze omhoog hebben. Ik ben het zat die lage rentestanden. Rupsje nooit genoeg wil net als iedereen meer, meer en nog meer.

Langzamerhand gaan de hypotheekrenten omhoog. Zelfs de allergoedkoopste hypotheekrentebank de SNS verhoogde deze week de hypotheekrente.

Na jarenlang aflossen wil ik  vooral die spaarrentes omhoog hebben. Nog niet eens zozeer voor de prive spaarrentes maar vooral voor de zakelijke rekeningen.
Omhoog! Omhoog!! En gauw een beetje.

Het is om te huilen die spaarrentes, en zeker de zakelijke rentes. Zelfs een vijfjarige zakelijke deposito is nog minder dan 1%.
De direct opvraagbare spaarrente bij de SNS is in ieder geval 1,15%. Dat tikt al wat beter.

Beste banken van Nederland, verhoogt u voor mij de spaarrentes en omdat ik heilig geloof in een deeleconomie, ook voor alle andere zakelijke rekeninghouders.

1 opmerking: