dinsdag, september 01, 2015

Tevreden met de omzet

Onlangs klaagde ik over de omzet en mijn aanmelding bij de provisiejagers. Deze maand is de bezettingsgraad 100%!.

Met de grrotste provisiejager booking dot com lig ik nog steeds in onmin. De kalender daar heb ik volledig op bezet gegooid.

Booking beslist welke tekst er op de website staat en dat klopt in de verste verte niet.  Gelukkig is mijn cijfer voor tevredenheid verbeterd.  Maar ik denk toch dat ik daar binnenkort weg ben.

De tweede provisiejager airbnb werkt vriendelijker. Daar heb ik de eerste reservering van binnen.

Bedandbreakfast nl krijg ik minder reserveringen van dan van de andere twee.

Blijft over dat mijn huidige website toch al weer wat verouderd is. Ik ga daarmee aan het werk en kijk regelmatig naar andere websites voor voorbeelden. Medio oktober hoop ik hem vernieuwd en verbeterd te hebben, inclusief een api kalender die matcht met alle andere kalenders. Dat zal een leerproces worden,

Kortom, mij hoor je niet meer klagen voorlopig..

4 opmerkingen:

  1. Fijn dat je omzet gestegen is! Een bezettingsgraad van 100% betekent wel extra werk en minder vrijheid voor jou. Want ondanks dat je met pensioen ben, ben ja dan wel gebonden aan je B&B werkzaamheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Zuinigaan, de nieuwe kap voor de boot moet ergens van betaald worden. Ik kan het nu goed gebruiken. Zolang ik in de WW zit, ben ik nog steeds niet vrij. Ik heb de energie! Als ik wat minder energie heb, dan helpt wat extra vitamine B van Lamberts goed.
    Na de WW mei 2017, dan wacht ik nog tot het warmer wordt, na het moestuin seizoen en dan reis ik af naar Australie. Niet voor een zielige maand, maar voor heel veel langer. Deze wens leeft al langer, maar is door werkverband, aflossen huis en alleenverdiener, nooit door gegaan,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super dat je naar Australié gaat. Mooi om deze wens in vervulling te laten gaan nu je nog mobiel bent.Heb je later op iets moois terug te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat de omzet zo goed is en de bezettingsgraad 100%. En wat een vooruitzicht, naar Australië! Dat motiveert vast ook wel :D

    BeantwoordenVerwijderen