dinsdag, september 15, 2015

Volle agenda

Graag wilde ik op de derde woensdag van september naar de Trêveszaal.
Sterker het hele jaar vertelde ik dat. Dit jaar ben ik in de politieke arena na prinsjesdag.

Maar helaas, het zal alleen de woensdagmorgen zijn, dat ik op de tribune van de tweede kamer. Hoog, heel hoog, met heel weinig ruimte. Deze dag is vol  politiek geschut. Alle politieke leiders en secondanten zijn daar aanwezig en doen hun zegje. De oppositie maakt overuren om hun mening te geven op de regeringsplannen.

Ik had wel heel erg voor mezelf moeten kiezen en dat deed ik wederom niet. Domme ik.

De webbouwer wilde mij bellen over de mobiele site op dindagmiddag 3 uur. Daar heb ik lang genoeg op gewacht. Dus nee, ik vertelde niet, dat ik al een afspraak had.

Nu ik vaker thuis ben, weet ik dat de betonnen vloer met zes centimeter piepschuim er onder niet warm genoeg is. Mijn voeten kregen het koud in de winter. Ook in pantoffels met sokken er in. De man van TonZon komt dinsdagavond een offerte afgeven voor het verder isoleren van mijn betonnen vloer

De stratenmaker komt woensdagmiddag het stuk in de achtertuin dat gisteren werd opgespoten door zandspuiten.nl.  Als ik het vanmiddag niet wilde, dan werd het een week later. Wat doe ik dan. Juist, ja, ik kies eieren bestraten voor mijn geld tijd.


Nog een dom iets. Ik heb acht kilo paprika's gekocht bij de tuinder. Paprika's bestemd voor het binnenland, voor de Unilever soep fabrieken. Voor mijn privé soepfabriekje.
Mijn vrieskistje plus drie laden inbouw vriezer is vrijwel vol. Deze soep ga ik wecken.  Ik heb nadat ik mijn lege zonnatura bietensap flessen ook gebruikte voor bramen- en druivensap te weinig flessen voor deze grote hoeveelheid soep die in de resterende flessen gehesen worden.
Ik bestelde potten bij de Brouwmarkt.nl.

Ook potten, omdat de appelmoes die ik vorig jaar maakte zo lekker was. En veel te snel op. Ik wil meer van die appelmoes. Veel meer.
De potjes worden woensdagmiddag afgeleverd.

1 opmerking: