dinsdag, september 08, 2015

Voortgang van mijn website

Via makemobile.nl  heb ik een mobiele website gemaakt. Familieleden lastig gevallen om mee te kijken naar fouten.
Het is altijd goed om iemand mee te laten kijken.

Gisteren was ik weer bezig en ik zag dat de links van mijn grote website ook niet meer werkten. MijnDomein.nl liet vooral mijn mobiele site vaak onvindbaar lijken. Mijn oorspronkelijke websitebouwer heeft hem daarna gehost.

Gisteren belde ik de oorspronkelijke websitebouwer en eindelijk kreeg ik gang in de man. Hè, hè.
Als ik kijk welke omzet me dit heeft gekost. Alle jaren dat ik nu een gastadres ben, heb ik nog niet zoveel  minder omzet gehad als dit jaar. Zelfs in de crisis jaren niet.

Ik heb gelijk nog wat extra's aanvullende zaken bij hem aangezwengeld. Ik hoop dat hij me niet zolang laat zwemmen als met de niet werkbare mobiele site.
Zelfs de links werkten niet meer in de sites!

Nu de website weer werkt en ik weer wat informatieve foto's er bij heb gezet van goede kwaliteit, dan hoop ik dat de omzet weer gaat stijgen.

Een website? Je bent er nooit klaar mee.

3 opmerkingen:

  1. Vrienden van me die in het verleden website gebouwd hebben lopen er tegenaan dat mensen altijd denken dat het werk kan vallen onder het bedrag dat ze ooit betaald hebben. Je problemen klinken als onderhoud een goed contact over het vergoeden van werkzaamheden is van waarde of bedoel je dat ook met aanzwengelen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een website is nooit klaar. Destijds wilde ik de website zelf bouwen. Ik was verrast door deze software bij mijndomijn het werd iemand die hier adverteerde.
    Ik wijt mijn gezakte omzet aan het niet juist opleveren van de mobiele site.
    Ik heb betaald voor de website en de mobiele site. De bouwer is erg snel maar leest zijn mails na weken.

    Het is net als met de accountant bij mijn BV je moet zelf dingen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bovendien wil ik een api kalender op de site.

    BeantwoordenVerwijderen