zaterdag, oktober 10, 2015

Een fotograaf betaalt zich terug

De foto's die de fotograaf ruim een week terug maakte heb ik sinds twee dagen in mijn bezit.  Op één website heb ik ze toegevoegd. Blijven er nog drie webstites over.

De foto's zijn schitterend. Wat een verschil. Ik heb een goede camera. Een goede camera is niet genoeg. Mijn lens is toch minder. De fotografe maakte gebruik van een statief. De belichting is perfect. Ze heeft oog voor detail gehad.

Nog drie websites te gaan. Bij twee provisie websites moet ik de huidige foto's laten verwijderen. Mijn eigen website die vind ik niet goed genoeg. Ik wil daar toch het één en anderen aan laten wijzigen. Maar ja, de websitebouwer is meer bereid om een geheel nieuwe website te bouwen.
Om nu weer helemaal opnieuw te beginnen.

Eén dingetje is geregeld, nog een paar dingetjes te gaan. Maar hé het is weekend en zelf genieten is ook belangrijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten