maandag, oktober 19, 2015

Lekker lezen, concentratie en geduld


De onvolprezen bibliotheek. Ik ben wat uitgeschoten met het lenen de laatste tijd 

Ik geef toe in de tijd van mijn ontslag in maart 2014 had ik nog niet de rust om te lezen. 
Moeite met concentratie thuis. Ik las dan maar in de bibliotheek zelf
Pas sinds de laatste tijd lees ik ook eens wat anders dan informatieve boeken. 

Lekkere pillen en al sinds tijden is de concentratie ook terug. Nog niet optimaal maar het wordt beter. 

Nog steeds is tijd nog de leidende factor in mijn leven. Minder dan vroeger. 
Als ik ergens een rij zie  in een winkel pf zo, dan ben ik nog steeds vertrokken. 
Vorige week stond ik twintig minuten in de rij voor de griepprik. Mens wat een onzin is dat. De folders uit het rek waar ik bij stond hielden me nog wat rustig. 
Dat doe ik nooit meer , wachten. Op een griepprik. 

4 opmerkingen:

  1. Leuk, ik zie het bestemde schip liggen. Ik heb hem vorige week uitgelezen.
    De Boeken van de Nar staan al klaar in de kast, ik hoop morgen aan het eerste deel te beginnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Martine, geleend dankzij jouw blog. Het is mijn tweede boek van hem. Het onderste boek De Vlucht heb ik uit. Ik vond het een suf meisjesboek. Geleend dankzij reviews op bol. com. Het bovenste boek lees ik met tussenpozes. Is een aardig omformatief boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn zo'n stapel boeken! Ik herken het dat je om te kunnen lezen genoeg rust in je lijf moet hebben. Anders lukt het niet goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Vlijtig Liesje, iss jij inspireert me ook af en toe met boeken.

    BeantwoordenVerwijderen