dinsdag, oktober 27, 2015

Mijn dagelijkse wandelroute begint hier

Dit is op 50 meter van mijn huis af. Een heerlijke omgeving toch?  Daarvoor  wil ik iedere dag  mijn bed uitkomen iedere dag om lekker een stukje te lopen.


Veel mensen blijven thuis hangen. Zo sprak ik iemand die op 2 minuten van de zee af woont. Vanuit zijn huis kan hij de zee niet zien. Hij moet er voor lopen.  Tja, hij komt zelden bij de zee. Het boeit hem niet zo.

Het lijkt soms wel of mensen of een hond moeten hebben om te gaan wandelen of beslist moeten, want wat is er beter dan een mooi leeg hoofd te krijgen, dan een stukkie te wandelen. Het liefst meer dan een paar meter.

Ach ik begrijp het ook wel, het liefst woonde ik gewoon midden in het groen, met nul huizen in mijn buurt  en toch centraal wonend. Maar ja, dat gaat nu eenmaal niet. Het is het één of het ander.

1 opmerking: