donderdag, oktober 22, 2015

Popcorn time

Slechts enkele  mensen zijn beboet voor het downloaden van films via popcorn time.  Ruim 1 miljoen  Nederlanders gebruiken Popcorn time. Gratis downloaden van films gebeurt al sinds de beginjaren van internet.

Wat wordt dit nieuws uitvergroot gebracht. Ook alle andere keren met peer to peer films werd het verhaal zo groot gebracht.

Vreemd genoeg is het mij helemaal ontgaan dat er weer een nieuwe  film downloadsite was.

Ik hou van films kijken. Vanaf dag de eerste dag 15-11-2005   (Klik)heb ik een abonnement bij Pa t he. Afgelopen zondag genoot ik van vijf Pac films in de bioscoop.  Deze dag wordt vooral door de Vara gesponsord. Buiten mijn abonnement betaalde ik tien euro voor een hele dag. Dit keer kon je koffieof thee voor 1 euro kopen en in de pauzes. Voor mij is dit veel leuker dan downloaden en thuis tv kijken. Als je een gezin hebt is gratis downloaden vast ideaal.

Sinds ik dit abonnement heb, kom ik nauwelijks meer in het theater. Vroeger wel. Jarenlang nam ik een abonement voor twee personen.
Gisteren was er een gratis lunchconcert, daar was ik bij. Druk was het niet, maar ik vond het erg leuk.

Het abonnement kostte in 2005 18 euro en nu 19 euro.

5 opmerkingen:

  1. Ik neem aan dat je met de eerste dag 15-11-2005 bedoelt en niet 15-11-2015. Wij zijn verslingerd aan Netflix. Fantastische series, zonder reclame!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Ellen J, tekst aangepast. Netflix en straks 10 euro voor youtube zonder reclame, netflix is prima voor gezinnen die ver weg van de drukte wonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Betalen voor youtube zonder reclame, dat begrijp ik écht niet.
    Net zoals dat er nog mensen zijn zonder ad block op hun computer. Dan ben je gelijk overal vanaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @valhalla: ik doe expres geen ad block op mijn computer. Een van mijn zoons verdient wat bij met streamen van games. Regelmatig kijk ik als hij bezig is, dan verdient hij er wat mee. Dat gun ik die arme student wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Popcorn time ken ik wel van naam, maar heb het zelf nog niet gebruikt. Het schijnt inderdaad illegaal te zijn.

    Netflix vind ik dan een fijn alternatief.

    BeantwoordenVerwijderen