zaterdag, november 14, 2015

Zandkoekjes give away

Ik wil dit produkt weggeven ter ere van de nieuwe eigenaars van de Aeolus molen in Vlaardingen.



Afglopen week deed ik mijn halfjaarlijkse boodschappen (haver met noten en gedroogde vruchten) en ik werd blij verrast. Het molenwinkeltje heeft een uitgebreid assortiment, beter dan elders. Het was er alleen nooit gezellig.
Verrast door de vriendelijke verwelkoming. Verrast doordat er maar 1 auto op het kleine erf stond, waardoor anderen ook opeens konden parkeren en niet alleen de eigenaar en een medewerker. Verrast doordat de molenaar opeens een praatje maakte. Ook het personeel is blij met de verandering.
Het voelde als een warm bad. Bij het vertrek ontving ik dit pak voor zandkoekjes.

Dit pak geef ik weg met een gratis reclame voor de nieuwe sympathieke nieuwe eigenaars van de molen.  Kwam ik voorheen met gekromde tenen in deze winkel, en het liefst zo min mogelijk. Nu zal ik er vaker komen.

Reageer hieronder en maandag doe ik de trekking.

11 opmerkingen:

  1. Dit is ook mijn molen. Helemaal mee eens! Opeens informeren of ik alles kan vinden en een gezellig praatje maken over wat ik allemaal ga bakken en maken, leuk! Parkeren was me ook al opgevallen. Helaas is het volkorenmeel wel weer iers duurder geworden, maar ach..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Lianne, ja voordelig is het niet, maar ze hebben veel spullen waar je alles kunt vinden. Nu ook meer glutenvrij. Toch een personeelslid moeten ontslaan, door te weinig inkomsten. Alleen de auto van de medewerkster achter de toonbank staat er nog. Deze vrouw werkte te lang samen met de vorige eigenaar. Ik hoop dat ze nog kan bijdraaien en vrolijker wordt. Of ik geholpen moest worden met mijn grote hoeveelheid spullen in mijn volle Ikea tas. Ik parkeer met de scooter voor de deur of de auto in Ambacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. doe graag mee.
    Jaren geleden eens geweest.
    Zal eens langs gaan als ik weer eens bij m'n moeder ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik doe graag mee, lijkt me erg leuk om te proberen.

    groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe ook graag mee. net even op de website gekeken; het is niet eens zo ver bij mij vandaan.
    Groetjes, Arianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Idd de website is ook gemoderniseerd. Ik heb de link toegevoegd

      Verwijderen
  6. Zandkoekjes verrukkelijk , ik koop ze bijna nooit , want kan er niet van afblijven.
    Over een kleine 2 weken krijg ik 10 mensen over de vloer , kijk dan kan ik ze bakken , want dan kan ik ze uitdelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. marloes de vettenzondag, 15 november, 2015

    Leuk zo'n molen dichtbij! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk. Daar fiets ik bijna elke dag langs. Er wordt de laatste tijd ook heel veel gemalen. Bijna dagelijks draaien de wieken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jummie zandkoekjes, ik doe graag mee!
    Groetjes Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Kreupelgeld. Dan doen ze het heel goed. De molenaar reed een pallet met meel naar buiten met daarop ook div soorten meel die niet in de molen gemaald worden. Het Dr.
    Moermanmeel wordt nog steeds verkocht. Dit meel is afkomstig uit de buurt van oid Beijerland,

    BeantwoordenVerwijderen