donderdag, december 24, 2015

Prettige kerstdagen

Ik wens iedereen fijne kerstdagen. Hoe je ze ook doorbrengt. Misschien met pasta naturel voor de kinderen, om ze tevreden te houden.
Misschien wel met diepvries groenten, omdat o, je, ik mijn budget te ruim in vakantiestemming heb ingeschat.

Even dacht ik dat ik vijftig euro per dag had ingesteld. Domme ik. Tja, nu is dat nog maar 16 euro per dag.
Maar met een gemiddeld eetbudget van 4,60 per dag blijft er nog voldoende over voor een vino da casa van 1,60 op het aan het strandterras met WiFi.

De platte (heren)schoenen die ik gisteren voor 60 kocht, want erg weinig kofferruimte, lopen prima. Dat is bijzonder, want ik heb lastige brede voeten. Ze passen prima onder het zwarte jurkje en misschien onder de witte korte broek. Vandaag liep ik er ruim 7 km er op weg. Kunnen mijn grove bruine wandelschoenen weg.
'S avonds valt hier niet zoveel te beleven. Er zijn wel restaurants en café 's open. Een muziekavond zou leuk zijn. Dan maar naar NPO1 of RTL kijken, of muziek luisteren. WiFi is beperkt en daar ben ik blij om. Wel zo prettig minder internet.

Vier de kerst vandaag op jouw manier. Geniet er van. Tot tweede kerstdag.

3 opmerkingen:

  1. Fijne feestdagen! Hoop dat je in 2016 nog net zo leuk blijft schrijven als nu.

    BeantwoordenVerwijderen