vrijdag, januari 29, 2016

Binnentemperatuur van je buitenmuur meten

https://www.slimwoner.nl/thermocard/
Hier word ik nou blij van. Natuur & Milieu maken reclame voor een gratis Thermocard waarmee je de binnentemperatuur van je buitenmuur kunt meten.

De advertentie die vandaag in de krant staat  gesponsord door ASN bank, BLG wonen, Hoom, Rockwool en Greenchoice.

Deze kaart geeft je inzicht of jouw huis meer isolatie kan gebruiken. Ik ben benieuwd hoe goed of slecht de isolatie van de buitenmuur is van mijn huis.  Ik heb de kaart vanmiddag besteld

Ik ben benieuwd. Of ik mijn huis direct een stuk zuiniger ga maken is de grote vraag. Meten is weten en dat is interessant.

3 opmerkingen:

  1. Interessant! Ondanks dat ons huis duurzaam is gebouwd, ben ik wel benieuwd of dat ook echt zo is. Of dat er nog wat verbeterd kan worden. De kaart heb ook ik zojuist besteld. Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, interessant. Ook ik heb de card maar eens aangevraagd, hoewel ik er niet heel veel vertrouwen in heb. De bedrijven die erachter zitten, zullen toch echt geld willen verdienen hiermee en dus gok ik dat er al snel uit komt dat je je huis beter moet laten isoleren, maar we zullen het binnenkort zien. Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg! En nog gratis ook. Daar houd ik van.

    BeantwoordenVerwijderen