woensdag, januari 06, 2016

De topblogs van 2015

 In deze lijst mogen de blogs van 2015 met de Aflosverhalen niet ontbreken

Maar met stip op nummer 1 staat:
Tweeverdieners zijn in 2016 extra dankbaar voor alleenverdieners.  Tweeverdieners met kinderen betalen de kleinste hoeveelheid belasting, gevolgd door tweeverdieners zonder kinderen en daarna kostwinners met een gezin en de singles betalen het meest aan belasting.

Op nummer 2 staat het Blog dat Gerhard Hormann schreef over zijn laatste nieuwe boek ' De omgekeerde werkweek'.
Twee dagen werken en de rest van de week niks doen.  Het boek is geschreven vanuit het oogpunt van de tweeverdieners, met een afgeloste hypotheek.

Nummer 3 is het advies van een krantenbezorger voor de jaarlijks te geven fooi aan de krantenbezorger.

Op nummer 4 staat Mijn blog dat ik slechts 45 euro per week wilde uitgeven om te sparen voor een boot. Die boot is er gekomen. Ik hoop volgend jaar er nog vaak van te genieten. Ik heb dit niet lang volgehouden. Eten lukt prima, maar met alle bijkomende kosten dat is lastig vol te houden.

2 opmerkingen:

  1. Altijd leuk om te lezen wat goed gelezen werd op een blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan betalen wij het "minst" belasting. Nou... ik vind het nog steeds te veel. Ik stem nog steeds voor een geldloze wereld ;-)

    BeantwoordenVerwijderen