maandag, januari 18, 2016

Sparen via GFK consumerscan

Als jij mede wilt bepalen wat er in de supermarkten ligt, dan kun je via GFK consumerscan je boodschappen scannen. Het scannen zelf levert punten op. De energiekosten voor de scanner worden vergoed. In enkele provincies zijn nog scanners nodig.


Zesduizend gezinnen scannen hun boodschappen met een mobiele scanner. Net als in de supermarkt aan de kassa, wordt het thuis nog een keer gescand en regelmatig komt er een persbericht, zoals er wordt meer verkocht in de detailhandel voor levensmiddelen. Het aandeel biologische producten bijvoorbeeld.


Deze punten zijn goed voor cadeau's. In negen maanden verdien je een VVV bon van 25 euro. Ik heb een keukenmachine gespaard, een weegschaal, een koffer, de laatste jaren koos ik voor de VVV bon,


Wil jij ook meedoen met GFK consumerscan? Dan kun je je hier aanmelden
Ik ben nu gestopt met scannen. In het begin kon ik de cadeaus goed gebruiken.  De organisatie werkt perfect. Er is een kaartje voor je verjaardag. Toen ik geopereerd werd kreeg ik een kaartje met namen van GFK medewerkers er op. Het is een fijne organisatie.

7 opmerkingen:

  1. Er staat nergens hoeveel je verdient voor het scannen van boodschappen. Kun jij zeggen wat je ongeveer per week aan punten krijgt alleen voor het scannen van boodschappen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A@Loesje, standaard 100 punten en je krijgt regelmatig enquêtes toegestuurd over supermarkt producten, zoals kaas of koffie of...

    Ik schreef dat je in 9 maanden een VVV binnen 25 euro verdiend. Dat is 5200 punten. Diverse cadeaus voor meerder punten, afhankelijk van het product.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben al wel een aantal jaren lid van GFK, maar ik heb nog nooit van de consumerscan gehoord. Ik zal toch eens kijken hoor. Lijkt mij ook wel wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tip! Ik zie alleen een beetje op tegen het extra werk van het scannen merk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tip! Ik heb me aangemeld en zie dan wel of ik ervoor in aanmerking kom!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik scan ook al aantal jaren en het levert echt wel wat op ik heb nu in korte tijd 2 vvv bonnen gespaard van 25 euro,s

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb mezelf net weer afgemeld. In een jaar tijd had ik een cadeaubon van 25 euro. Voor mij zijn er andere manieren die beter verdienen. Ik vond het wel leuk om eens gedaan te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen