dinsdag, februari 09, 2016

Banen met groei

Een nieuwe uitdaging, waar je je beroep mee kunt maken.  Met stip is dit het beroep Hondenuitlater. Jawel, hondenuitlater.  Logisch. Op een afstand van 100 meter stoppen er dagelijks meerdere busjes van bedrijven die de hond komen uitlaten.

Er is veel vraag naar hondenuitlaters. Een beroep van niks zou je zeggen? Een beroep voor de verdwijnende lagere- en middenklassebanen in  het bedrijfsleven. Een beroep dat niet gerobotiseerd kan worden.

De hond uitlaten. Een prachtig beroep. Er zit groei in de vraag. Een stijging van 426% in 2015. Kijk maar op vacatures op Google.

Er zijn nog meer banen waar nu vraag naar is:

  • Samensteller metaal   +401%
  • Sociaal dienstverlener schulden  + 362%
  • Medewerker roosters en planning + 325%
  • Meterhersteller gas- en watermeters +281%



Als ik hondenuitlater zou worden, dan zou ik alleen voor knuffelhonden gaan. Een Friese stabij of een Drentse Patrijs of zo.

Ga ik nu aan mijn vierwekelijkse sollicitatieplicht van het UWV voldoen.
Na mijn pensioen is een stage niet uitgesloten:


Bron: RTL nieuws

1 opmerking:

  1. Ik zie ook veel honden uitlaatservice busjes! Ik denk dat daar inderdaad wel een markt voor is.

    BeantwoordenVerwijderen