zaterdag, maart 12, 2016

Geslaagd voor een jas

De warmte van een gewatteerde jas beviel me wel. De gewatteerde jas van decennia terug die ik ooit kocht voor ƒ 50,00.   Fijn warm, ook al omdat er een dubbele sluiting is,.  De kleur van de jas was vrolijk. In die tijd floreerde de economie als nooit te voren.
Onlangs had ik deze jas aan toen ik met bussen witte verf  werkte. De gele jas kreeg witte strepen. Ik dacht echt dat ik ze goed had weggewerkt, maar niet dus.

Vandaag kwam ik in een winkel in tweedehands spullen van goede kwaliteit. Kleur zwart, dus kleur crisis. Daar slaagde ik voor een Creenstone jas. Ik moest €50 afrekenen.
Vorig jaar werd ik hier al mee naar toe gesleept door een goede bekende  en toen kocht ik niets. Ik moest er niet zoveel van hebben, tweedehands. Nog steeds niet eigenlijk. Ik wil graag dat kleding lang mee kan.

Ik kan dus zeggen,dat ik decennia terug een vorlijke nieuwe jas in de aanbieding bij C&A kocht voor (alt 159) ƒ 50,00 en vandaag een crisis-jas, want tweedehands maar een goed merk voor € 50,00.

Was alles maar zo voordelig.

2 opmerkingen:

  1. Die jas ziet er prima uit! Het is heerlijk om een extra jas te hebben die lekker warm is!

    BeantwoordenVerwijderen