donderdag, maart 24, 2016

Shoppen bij V&D

Druk bij V&D, niet normaal meer.  Ik ging er naar toe om een nieuw badpak te kopen. Maar helaas.
Nadat ik me door de drukte heen gewurmd had, bleek er al veel verkocht te zijn.  Nou ben ik al helemaal niet van zoeken en dringen en shoppen. Maar  een leuke aanbieding voor iets dat ik echt nodig het is  niet eenvoudig om aan mij voorbij te laten  gaan....

Het is hem uiteindelijk niet geworden. Geen badpak bij V&D voor mij. Uiteindelijk ging ik naar mijn vertrouwde adres op de markt in het dorp waar ik opgroeide en waar de moestuin ook is. Twee jaar terug kocht ik daar een badpak en zo ook gisteren.
Het bleek op een dwars gestreept kleurtje na, exact hetzelfde badpak te zijn dat ik in 2014 ook kocht. Van manouxx.com  Ik rekende 45 euro af.

In het zwembad wordt wel gesproken over badpakken. Zo ook afgelopen maandagavond.  Twee zussen hadden een gloednieuw en exact hetzelfde badpak aan. Via internet 20 euro per stuk. Ze hadden er nog één gekocht.  Voor die prijs kan ik het ook.  Maar wel via internet en dan is het terug sturen en nog eens terug sturen. Gedoe allemaal.

Gewoon rustig op de markt is het prima. Jammer dat het zo duur is. Binnenkort nog maar eens navragen. Wie weet probeer ik het toch nog eens.

Als consuminderaar shop je al een stuk minder vaak. Je shopt doelgericht. Vrije tijd wordt anders ingevuld.

Heb  jij ook al bij het failliete V&D geshoptt?

3 opmerkingen:

  1. Volgende week donderdag ben ik weer in de stad en dan ga ik wel even kijken. Maar ik wil niet in de enorme drukte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, voor dat we consuminderden gingen we wel naar de V&D en haalden we er best wel leuke dingen enof kleding.
    Maar de laatste jaren gingen we er niet meer naar toe, ons koop gedrag werd anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond v en d altijd wel leuk en kocht er ook wel eens wat maar van mijn aankopen konden ze niet overeind bljven, die waren nogal sporadisch. ;) Ik dacht al dat het beredruk zou zijn dus ben niet gegaan, ik had niks nodig dus waarom zou je dan gaan shoppen he?

    BeantwoordenVerwijderen