woensdag, mei 11, 2016

Creatief met plastic

Van de plaatselijke Letswinkel kwam een oproep om een wrkshop knutselen met plastic te doen.

Het leek me wel wat, dus toog ik er naar toe. Druk was het er niet. Het project was gratis en er waren best veel dingetjes bij die geld kostten.  De gemeente subsidieerde het feestje.

Ik heb een plastic accubak beschilderd met D3 verf.  In de accubak mochten twee gratis plantjes met veel potgrond.

De accubak heb ik inmiddels weg gedaan. De potgrond gebruik ik later weer en de plantjes, die staan in mijn achtertuin.

Het jongetje rechts op de foto heeft een catamaran gemaakt, met een zeil en later heeft hij de boot echt in het water laten varen. De basis waren een aantal flesjes die aan elkaar werden geknutseld. Het zeiltje heeft het kort gedaan. Voor de wind gezeild. Gelukkig zat er een lang touw aan en kon hij het zo weer uit het water halen. Ja, hij heeft een zwemdiploma.

Er waren stickers, kraaltjes, en van alles om op het plastic te plakken. Een paar deden dat ook.  Dus als je kinderen hebt, knutselen met plastic is een goede

Geen opmerkingen:

Een reactie posten