zondag, mei 01, 2016

De winterjas in de mottenballen?

Volgens mij kan de winterjas nu eindelijk uit tot het late najaar.  Dat hoop ik. In mijn agenda staat begin april een waarschuwing in mijn agenda. "Hou de winterjas nog aan, meestal komt de verkoudheid".
De winterjas hou ik dan nog maar een poosje op de scooter aan. Maar op de fiets en lopend, lijkt mij vanaf nu een voorjaarsjas gepast.

Eindelijk zomer, zou dit blog kunnen heten. Afgelopen week de temperaturen. Tot vriespunt, maar nu met de zon is het eindelijk echt voorjaar.  De barometer staat op 'mooi weer' en 77,5.  Genieten!

De winterjas blijft nog even, maar de voorjaar- en najaarjas aan, tijdens bewegen buiten.

2 opmerkingen:

  1. Nou, ik weet het niet hoor! Vannacht heeft het in De Bilt gevroren. Het was hier een uurtje geleden 3,7 graden. Misschien hoef jij nooit vroeg op pad, maar ik houd de winterjas nog maar even in gebruik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd ik was vanmorgen pas om kwart over acht aan de wandel, geen wind en een zonnetje. Half mei is het IJsheiligen. Het mag toch wel een keertje, schreef de optimist, die daardoor altijd standaard verkouden is.

    BeantwoordenVerwijderen