donderdag, juni 02, 2016

ASN vermeldt nu aangekondigde incasso's in de App

De bankenapp van ASN bank vermeldt nu ook de aangekondigde incasso's in de App. Is dat handig of niet.

Eerder kon je alleen de aangekondigde incasso's en alle gedane incasso's zien via inloggen op de webpagina. Nu ook op de App.

Een paar weken terug, was ik dit zoeken een beetje zat. Meer mensen zullen deze vraag gesteld hebben aan ASN bank, want ik kan me niet voorstellen dat ik zoveel invloed heb.

Heb je een rekening bij ASN bank en gebruik je de app. Vernieuw de app en voila, voortaan heb jij zicht op de aangekondigde incasso's en bij mij zijn ook de automatische overboekingen zichtbaar.

Ik heb twee automatische overboekingen en ook deze zijn zichtbaar in de app.

Heb jij een bankrekening bij een andere bank en wil je via de app de aangekondigde incasso's zien? Vraag het.

3 opmerkingen:

  1. Ik zag vandaag dat dit ook geldt voor de app van de snsbank. Inderdaad erg handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ABN AMRO doet dat al veel langer. Een heel handige functionaliteit! En inderdaad, app-onwikkelaars moeten het hebben van feedback van hun klanten. Dus: vragen helpt zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij ABNAMRO ontdekte ik toen ik n discussie had over mn (te lage) saldo, en de bank me vertelde dat ik "had moeten kijken". Ach ja, ook n manier om t te leren.
    Maar dan nog, ik kijk niet regelmatig op mijn saldo, en dus ook niet op mijn klaarstaande afschrijvingen. Dat is te saai, zoveel gebeurt er normaal niet. Dus ik blijf wat pissig op die bank vanwege hun reactie.
    Natuurlijk is dit wel handig als je je financien strak plant, of onregelmatig zaken krijgt bij- of afgeschreven. Wij gebruiken t eigenlijk niet.
    Bij ASN zag ik t enkele weken gelden al, dus ze hebben t al iets langer.

    Nu wachten op de functie dat je nav zo'n aankondiging geld vna je spaarrekening kan halen voor die boeking, via een advies sms of een overboekingsfunctie. ABNAMRO heeft zo'n soort functie al heel lang - voor grote zakelijke klanten. Denk aan 10 jaar of langer. Niet voor gewone mensen. Dat voelt niet heel top, als ABN klant. Moeten we misschien om gaan vragen dan?


    BeantwoordenVerwijderen