donderdag, juli 28, 2016

De twee miljoen pageviews aangetikt

Vorige week was het twee miljoenste pageview van dit blog, sinds Blogger de pageviews bijhield.



Aan deze statistiek kun je zien dat de stijging van het aantal lezers fors is toegenomen, sinds ik meer tijd heb om te bloggen. De hoeveelheid blogs is niet toegenomen, maar kennelijk begon ik beter te schrijven. Ik zie dit niet af aan de verdiensten. Die zijn beslist niet recht evenredig met de toename van pageviews.

Je ziet ook de momenten dat dit blog stil lag, bijvoorbeeld door relatie, een sterfgeval en de laatste tijd wat minder, omdat ik minder vaak schreef.

Al met al een mijlpaal om bij stil te staan.    Toch maar doorgaan met dit blog?

6 opmerkingen:

  1. Das een hoop! Bedenk wel dat dit inclusief zoekrobots en dergelijke is.Google analytics is veel zuiverder, en bij veel blogs zie je dat de helft slechts menselijke bezoekers zijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, idd. Google analyticus geeft veel info weer, o.a. dat ik met mijn kleine zakelijke website weinig bezoekers haal.☺️.
      Deze grafiek vind ik wel aardig. Je kunt echt zien wanneer ik inspiratie miste. Het is niet niks zoveel jaren schrijven. Een chapeau voor mezelf.

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat veel! Gefeliciteerd, want het blijft veel, ongeacht of het mensen of robots zijn... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker doorgaan! Zijn dit aantallen per maand eigenlijk? Het is een prachtig resultaat in ieder geval.

    BeantwoordenVerwijderen