donderdag, juli 14, 2016

Mijn bijdrage aan de belastingdienst is weer gedaan

Een afwijking kun je het noemen om tot het laatste moment te wachten met het overboeken van mijn bijdrage aan de Nederlandse crowdfunding. Daar waar de meeste mensen met hypotheek alleen maar dromen van hypotheekrenteaftrek, mag ik bijdragen.

Bijdragen aan alles wat dit land in beweging houdt. Het is goed dat veel mensen dit doen. Mijn kleine bijdrage is onvoldoende om de machine in beweiging te houden. De machine van zoveel dingen. Onderwijs, gezondheid, UWV, politie, politieke partijen, defensie, noem maar op.

We leven in een goed land, alhoewel ik ontevreden ben met de EU. Zoals bijvoorbeeld met de uitslag van het referendum niets is gedaan. De MH15 radargegevens niet zijn opgevraagd en nog veel meer dingen.  Ik ben niet blij met het ondemocratisch gehalde van de EU. Met het over de bol aaien van Frankrijk. Dat Italië wacht tot de EU natuurlijk zegt, dat er weer een bank gered moet worden.  Ga zo maar door. Een faillissement is zo gek nog niet. Een faillissement zorgt dat er dan eindelijk een gezonde manier van werken gaat ontstaan. Met pappen en nathouden is nog nooir iemand wijs geworden.

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig krijg je het maandelijks weer op je rekening gestort in de vorm van je uitkering.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iedereen die werkt, draagt bij, lieverd. Elke salarisstrook weer gaat er dan een deel naar de overheid. En soms krijgen die mensen dan geld terug aan het einde van het jaar, omdat ze wat teveel hadden bijgedragen in de loop van dat jaar.

    BeantwoordenVerwijderen