maandag, juli 25, 2016

Pech voor de last minute zon boekers

Stel je boekte in de natte maand juni een last minute vakantie naar de zon. Met de kennis van nu, kun je rustig zeggen, dat dat een foute beslissing was.

Maar liefst 60% overwoog in juni een last minute vakantie naar de zon. Onbekend hoeveel mensen daadwerkelijk geboekt hebben. Maar het zijn er vast veel.

Wat een pech. Na de natte voor zomer is het nu genieten van de zon.  Ik heb met de last minute boekers te doen.  Een oude volkswijsheid is, is het nat voor de langste dag, dan wordt het in de zomer droog.  Dat is dit jaar in ieder geval uitgekomen. Gelukkig wel. Ik geniet volop van het weer. Soms ben ik blij met een dagje minder zonnig. Dagje rust.




Bron:Verkeersbureaus.info

3 opmerkingen:

  1. En achteraf kijk je een paard in zijn kont....ook een uitdrukking....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou lekker droog als ik nu naar buiten kijk. Heerlijk in juni geboekt en net twee volle weken echte zon gepakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier in Drenthe regent het weer... Ben blij dat ik nog lekker naar de zon ga! Hoewel al in december geboekt, ik had er echt zin in dit jaar, hi, hi. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen