zondag, november 27, 2016

Voordelig en goed pvc vloeren reinigen met autoshampoo

Autoshampoo bevat geen zeep, wel stoffen die was bevatten.  Kosten 0,99 bij Action

Wist ik niet dat ik de pvc vloeren niet met allesreiniger of zeep mocht reinigen. Wat ik wel wist van het reinigen van de kunststof boot, dat autoshampoo het heel goed schoonmaakt zonder te beschadigen. Na het drie keer poetsen van een boot eindig je met autowas. Dat stoot vuil af.

Sinds kort maak ik met de autoshampoo door op mijn pvc vloeren. Het gaat goed. Heel goed zelfs. Stort die dure schoonmaakmiddelen maar elders, ik blijf autoshampoo gebruiken. Die dure dingen kocht ik toch niet, maar het had gekund.


6 opmerkingen:

  1. Leuke tip! Die moet ik ook eens gaan proberen. Iets dat vuil afstoot, wat wil je nog meer ?!?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goede tip zeg! en ook nog heel vriendelijk geprijsd.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Werkt ook goed voor kunststof delen van dakkapel, om beginnende groene aanslag te verwijderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vraag me af of ik daar ook mijn gietvloer mee kan doen. Dan zal het wel lekker schoon worden.

    BeantwoordenVerwijderen