maandag, december 05, 2016

De auto heeft zijn grote beurt gehad

De Toyota is op 31-12-2012 op naam gezet. Vier jaar al weer. Afgelopen week kreeg hij zijn eerste APK beurt en natuurlijk de grote beurt.
Alle keren kreeg de auto zijn beurt bij de dealer. Ik heb daarom een gratis Toyota pechhulp Europa.

Deze garage heeft me altijd heel veel service verleend. Ik vind ze bijzonder sympathiek. Goede service ik hou ervan.

Toyota is zo aardig om de prijslijst (klik .pdf)van grote beurten eerlijk te delen. Er zijn dus ook geen verborgen kosten.
Wat ze hier schrijven aan tarief kun je dus precies zien.  De factuur zou geheel conform deze lijst moeten zijn.....
Het scheelt iets en dat komt door de extra kosten rechts onderaan. Die zijn normaal voor auto's van deze leeftijd.
Er zullen absoluut goede redenen zijn waarom dat dan niet in de prijstabel staan.

Informeren juliie zich wel goed in de onderhoudskosten?

1 opmerking:

  1. Wij hebben geen auto, maar ik wil altijd wel op de hoogte zijn van kosten. Ik hou niet van verassingen achteraf!

    BeantwoordenVerwijderen