maandag, februari 06, 2017

De vijf beste en de slechts gelezen blogs in 2016

Soms kan ik er geen touw aan vastknopen. Waarom wordt het ene blog wel en het andere blog nauwelijks gelezen.   Dus zocht ik naar de minst gelezen blogs en de best gelezen blogs.

De best gelezen blogs voldoen aan deze eisen:
  • Voor een dubbeltje op de eerste rang 
  • Pakkend geschreven
  • Het prikkelt
  • Geld in de ruimste zin van het woord.
Deze  blogs werden het best gelezen:

22-3-2016   Review van het boek 'Plakbandpensioen' Mijn revieuw van dit boek van Gerhard Hormann

14-5-2016   Hotels en beddengabrikanten niet ingesteld op obesitas  Het blogje heeft flink geschuurd. Veel lezerd, maar het blog met advies op 30-5  Matrassen zijn een hele wetenschap niet.
28-4-2016   Wat is voor mij het absolute dieptepunt in armoede

20-12-2015 De jaarlijkse fooientip voor de krantenbezorger Belangrijk om te weten. De krantenbezorger moet ook leven.



Deze vijf blogs had ik net zo geod niet hoeven schrijven:

18-4-2016 Geld verpatsen door de EU  De EU gooit het geld met containers vol over de balk.
12-2-2016 Teken de petitie van Amnesty   Met het simpel digitaal tekenen, kun je veel betekenen voor de medemens. Tekenen heeft invloed.

9-2-2016  Banen met groei  Als je een baan zoekt met meer baangarantie moet je dit lezen.

16-11-2016 Videobellen met Whatsapp

17-11-2016 Ik verloor het vertrouwen in de barometer  Het weer valt niet te voorspellen.

6 opmerkingen:

  1. Bijzonder is dat soms toch, het verschil. Op mijn blog is het vooral de term boodschappen (of supermarkt) die garant staat voor veel lezers. Ook iets met geld dus ��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet je ook, welke blogs je met het meeste plezier geschreven hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien wat het goed deed! Maar ik vind de titels van de slecht gelezen blogs ook best intrigerend!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat houdt me scherp. Ik vind het jammer dat Amnesty niet goed wordt gelezen, terwijl geven ook belanngrijk is.

      Verwijderen