zondag, februari 19, 2017

Jaarafrekening Geld voor Elkaar

De jaarafrekening van Geldvoorelkaar.nl staat nu online. Als grapje staat er dat het al vanaf 1-2-2017 gereed was. Dit is onjuist.

In 2016 verstrekte ik geen nieuwe investeringen meer.

Dit is het overzicht:
Er is ruim 4.000 afgelost en ik ontving 933 aan rente. Aan het einde van het jaar is er nog een saldo van 11.056,28
Aan het begin van 2016 was dit nog 15.698,92.

Ik ben blij met dit rendement en ik zou graag veel meer willen investeren. 

Maar, als het verkeerd uitpakt, dan ben ik de pineut en mag ik het van de belastingdienst zelf bijpassen. Dat geld heb ik privé niet. 

Maar het is onvoldoende voor een vliegticket naar Australië.  Dus mopper ik verder in stilte.... ik wil rendement. Veel rendement.

4 opmerkingen:

  1. Het is nu te laat, maar als je afgelopen vrijdag aandelen Unilever had gehad, had je in een dag 13% rendement kunnen houden.
    Ik zou ze vandaag niet alsnog kopen, ik verwacht dat de prijs vandaag weer net zo hard terugzakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met beleggen en Geldvoorelkaar heb je vrijwel altijd het als en hadden. Onzekere factoren.
      Als ik veel jonger was geweest, en geen stamrecht bv had, zou ik er zeker voor open staan. Spannend en leuk beleggen.

      Verwijderen
    2. Achteraf weet je altijd wat je had moeten doen..... ;)

      Verwijderen
    3. Idd. Wat zei Mark Rutte altijd: 'met de kennis van nu' >

      Verwijderen