vrijdag, maart 17, 2017

Goedkoop chique dineren tijdens Restaurantweek

Ieder jaar hebben de beste restaurants een week waar je voor weinig geld kunt lunchen of dineren.  Al een paar keer heb ik geluncht in Michelensterren  restaurants. Een driegangenmenu kost €27,50 en een kleine toeslag als je in een ster restaurant eet.

Dit jaar bestaat de Restaurantweek 10 jaar. Je kunt een diner winnen. Het kost niets. Je hoeft alleen je gegevens hier te plaatsen. En je moet de ter verificatie verzonden e-mail bevestigen.

Ook dit jaar ga ik weer lunchen en wel in Voorschoten bij restaurant De Knip.  Ik hoop  over water in 4 uur het restaurant op lunchtijd twaalf uur heb bereikt.  Mocht het tegen zitten, dan gaan we met de auto, helaas. Ik verheug me er op.
Als ik met vriendinnen ga, dan drinken wij veel water en weinig wijn.  Drank is niet in de prijs inbegrepen. De koffie ook niet.
We hebben altijd lol.



2 opmerkingen:

  1. Doen wij ook wel eens aan mee. Heel lekker eten voor relatief weinig geld

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. extra feestelijk als je weinig buiten de deur eet.

      Verwijderen