woensdag, maart 22, 2017

Volop genieten van de tuin

De tuin staat vol met gele bloemen. Nou ja, vol. Het kan altijd meer en voller.  Het is een feest om de bloemen te zien.
Andere jaren kocht ik veel violen in deze tijd.  Dit jaar niet. Waarom zou ik. Nadat de narcissen zijn uitgebloeid, starten de tulpen. 

De rabarberplant loopt flink uit. De kleine zwarte bessenstruik loopt toch uit. De pepermunt plantjes groeien nu  nog niet. 
Dat je met zo weinig geld zoveel plezier kunt hebben. Vele jaren lang. Super.




Wat dacht je van deze potten aan jouw regenpijp, Zuinige man bracht mij op een idee. Vandaag kwamen er acht potten binnen en ik hing ze alvast aan de regenpijp. Aardbeienplanten komen er in. Met de nieuwe moestuin gaat de vierkante  moestuinbak weg.



3 opmerkingen:

  1. Leuk hoor! Ben benieuwd hoe het er uit ziet met de aardbeien er straks in. Deze zijn iets kleiner dan die van mij. Waar heb je deze gekocht? Er zijn namelijk niet zoveel soorten potten voor regenpijp.

    BeantwoordenVerwijderen