zondag, april 02, 2017

Geldboomzaadjes gekocht

Bijschrift toevoegen

Moestuinieren leeft niet onder mijn lezers. Geld wel.  Mogelijk vandaag ook nog te koop. Dit is de link (klik)
Of de geldboom groot wordt hangt af van de verzorging. Groene vingers heeft altijd te maken met verzorging. Goede verzorging is goud waard. Ik heb er gisteren gelijk een zakje met zaden gekocht. April is een goede maand om te zaaien. Deze zaadjes zal ik nog meer vertroetelen dan mijn andere groenten.. ik wacht de post met spanning af.

Ik zie het helemaal zitten. Rondedans doet!  


Update 3-4:  Dit stukje is fictie. Een 2 april grap. 😉

6 opmerkingen:

  1. datum advertentie 1 april.. Bieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi. Misschien kun je wat van die zaadjes op je rug plakken. Daar schijnt het geld geweldig te kunnen groeien!
    Mijn vader riep altijd: het geld groeit me niet op mijn rug! Mogelijk lukt het jou wel, tegen de tijd dat het Sint Juttemis is of zo ..... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jouw vader bezat geen moestuin. Wanneer is het Sint Juttemis?...... 😉

      Verwijderen
    2. Als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen :-)

      Verwijderen
    3. Die vallen toch binnenkort? Net zoals Sint Juttemis....😉

      Verwijderen