dinsdag, april 25, 2017

Leenjerijker.nl

Afgelopen weekend zag ik een aanplakbiljet in Den Haag met de woorden Leen je Rijker.  Het is een actie van de gemeente Den Haag om een drie maands preofabonnement te geven op de bibliotheek.

Al zoekend zag ik dat  de bibliotheken in Gelderland er aan meedoen.

Misschien is er in jouw stad of dorp ook een gratis proefabonnement te krijgen. Ik zou zeggen: 'Doen'.

De bibliotheken zijn over de dip in de bezoekersaantallen heen. Deze actie is daar heel goed voor. Ik kom minimaal twee keer per week in de bieb. Ik vind het gezellig. Het aantal tijdschriften dat ik gratis kan lezen is groot.

De allernieuwste tijdschriften kunnen niet geleend worden. Oudere tijdschriften wel.

2 opmerkingen:

  1. Van de titel gingen m'n haren al recht overeind staan, maar dit is wel een leuke actie..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede actie. Ben zelf ook lid en kom er een paar keer per week. De collectie is geweldig, tijdschriften en boeken. Digitaal kun je alles zoeken, bekijken en reserveren.

    BeantwoordenVerwijderen