maandag, mei 22, 2017

Genieten van het mooie weer

Lekker weer he. De hele week is het fantastisch.  Ik ga er van genieten. Deze week ben ik lekker buiten bezig. 's Morgens in de moestuin en later op de boot.  Nieuw is dat ik iedere dag iemand anders te gast heb op de boot en ook te eten. Gezellig. Ik heb er zin in. Het is een soort vakantie.

De moestuin staat bijna vol en is bijna ingericht. Nog heel veel prei, knolselderij en diverse soorten planten, pompoenen en courgettes. Het meeste is nu nog klein, maar dat komt vanzelf goed.

Deze week hoop ik dat iemand dat hardhouten bankje van Welkoop in elkaar zet, dan zet ik de laatste compostbak nog in elkaar.

Met een beetje improviseren, kan ik een soort buitenkeuken maken. Dubbel pret. Varen en eten op de hof hoop ik. Maar het kan ook thuis in de achtertuin.

10 opmerkingen:

  1. Dat klinkt gezellig allemaal zeg. Fijn zo'n vakantiegevoel!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het leven is zo slecht nog niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen vakantiedagen reserveren, aanvragen of zo.

      Verwijderen
  3. Heerlijk zeg! Zo'n buitenkeuken staat hier ook nog op het lijstje. De komende dagen ook hier proberen om maar een beetje te genieten van het weer, hoewel het ook even aanpoten is met werk én met m'n nieuwe site goed de lucht in krijgen!

    Zou jij misschien ook even willen kijken of hij goed in je bloglijst staat? (Ik ben van Blogger naar Wordpress gegaan). Alvast heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk weer. Hoop dat juni niet te nat wordt.

      Verwijderen
  4. Geniet van de heerlijke dagen die je lekker buiten mag doorbrengen.

    BeantwoordenVerwijderen