maandag, mei 29, 2017

Zwemmen in open water is nu lekker warm

Vanmiddag schoof ik tussen wal en schip in het water op de jachthaven.  Het voordeel daarvan is dat ik nu kan bevestigen dat het buitenwater heerlijk warm is.  Het is eigenlijk heel lekker om te zwemmen in open water.

Het kwam omdat ik niet met twee dingen tegelijk bezig kon zijn.
Ik probeerde me op de pier te focussen op het losmaken van de landvast.  Mijn gezelschap stelde vragen en was daarin dwingend. De boot schommelde. Ik stond op de steiger. Hoe het gebeurde weet ik niet precies. Maar nat en warm was het wel.

Door te zwemmen naar een naastgelegen boot met een opstapje kwam ik vrij eenvoudig aan wal. Helaas is mijn telefoon meegezwommen en doet het nu (nog) niet. Een paar dagen drogen in een bak met rijst las ik.

Een negatief ding van mijn nieuwe provider Simyo. Deze staat alleen toe om door te schakelen vanaf de eigen telefoon.
Mijn vorige provider Telfort kon ik via mijnTelfort doorschakelen naar wel een andere telefoon. Voor mij een minpunt. Ik val niet dagelijks in het water.

Vanavond ga ik mijn wekelijkse rondje aquarobics doen. Ook nat, maar dan in het zwembad.

4 opmerkingen:

  1. Zwemmen in open water is heerlijk! Maar dan wel zonder telefoon... Hoop dat hij weer tot leven komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat lijkt me nog best schrikken! Gelukkig dat het water lekker was.

    Hopelijk doet je smartphone het straks weer.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben je in enige financiële stress of geld nodig om je eigen bedrijf te starten? Heeft u een lening nodig om uw schuld te vereffen of uw rekeningen te betalen?
    Heeft u een lage credit score en heeft moeite om leningen te krijgen
    Van lokale banken en andere financiële instellingen?
    Ik wil u informeren dat we leningen met lage rente aanbieden
    Beoordeel 2%, als u geïnteresseerd bent in het krijgen van een lening van ons, neem dan contact met ons op. VIA EMAIL: capitalsfunds@hotmail.com
    Vul het aanvraagformulier in;
    PREFIX (MR, MRS, MS., DR., Etc.)
    1) VOLLEDIGE NAAM ...................
    2) LAND ................
    3) BEROEP .............
    4) CIVIL STATUS ......... ...
    5) TELEFOONNUMMER ............... ....
    6) MAANDELIJK INKOMEN ............ ....
    7) ADRES .....................
    8) DOEL VAN DE LENING .............
    9) LENING BEDRAG ................
    10) VOORWAARDEN EN DUUR VAN DE LENING ....

    BeantwoordenVerwijderen