zondag, juni 11, 2017

Iedereen naar de top buitenlocaties geweest vandaag

Vandaag bleef ik de hele dag thuis.  Vrijwel alle buren zijn weg.  Wat lekker rustig.  Thuis blijven kost teveel moeite. Het is me dan ook niet gelukt. 

Varen met mooi weer op een zondag?  Niet aan mij besteed. Veel te druk. Ik bezocht een terras met uitzicht op het vaargebied.  Mensen stonden te wachten op een plekje!  
Dan maar niet. Gelukkig hoef ik niet alles op een vrije zondag te doen. Ik ben iedere dag vrij. Laten de werkenden maar genieten. Dan doe ik het wel op een andere dag.

Ik deed aan mindfullness en las een boek uit. 'Duivelspact' van Loes den Hollander.  Een thriller met onverwachte wendingen. Schitterend. 
Mindfullness hoeft niet bijzonder te zijn.  Een boek lezen en daardoor raak je ook in ontspannen rust. Dat is mindfullness las ik ooit.

Iedere dag ben ik druk bezig. Een dag lekker niks doen, is heerlijk. Zeker met dit mooie weer.

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk even! En boeken van Loes den Hollander vind ik ook altijd erg mooi, goed om te lezen dat dit dus een aanrader is!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga zeker meer boeken van haar lezen. Zo veel complexe verhaallijnen, zonder langdurige zijlijn verhalen. Behoudt de snelheid en is spannend.

      Verwijderen
  2. Gewoon thuis zijn en 'niets doen' is inderdaad heerlijk!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen