vrijdag, juli 28, 2017

De wasmachine is opnieuw gesteld

De nieuwe stenen badkamervloer die begin dit jaar werd gelegd betekende dat de wasmachine niet meer stabiel stond.
Dit zei de man die de wasmachine destijds geleverd heeft. Volgens mij heeft hij nog nooit goed gestaan, maar dat is te lang geleden, om nu nog iets van te zeggen. Bovendien heb ik destijds dit bij hem gemeld, toen ik hem ergens tegen kwam. Maar hij zij dat dat niet kon. Dus, ben je als klant toch aan de verkeerde adres.

Nadat ik hem een keurige brave e-mail heb gestuurd kwam hij toch maar langs. Hij vertelde me dat er bij de wasmachine gereedschappen waren geleverd, waarmee de wasmachine stabiel gezet kon worden.

Ik keek of ik het in Keulen hoorde donderen. Dus kwam hij een dag later met de juiste gereedschappen langs en fixte het probleem.

De garantie en goodwilltijd was voorbij, maar ok, hij staat nu stabiel. Fijn en hij maakt ook nog eens geen herrie als hij draait. Hij loopt niet meer weg.

Ik liet hem komen, omdat volgens mij de trommel wegens overbelast volgens mij niet meer stevig aan zijn ophanging zat.  Kun jij deze zin volgen??
De man zei dat het geluid kwam, omdat hij tegen de convector stond.....  (blond ben ik)
Nou ja, de wasmachine kan nu nog drie jaar mee. En dan komt er beslist een veel grotere.

Vroeger, ja toen, er alleen nog op maandag werd gewassen, toen, ja, toen, deden we langer met kleidng en beddegoed. Maar dat was vroeger. Nu hebben we van die handige wasmachines  en wassen we wanneer we maar willen, desnoods midden in de nacht.

2 opmerkingen: