dinsdag, juli 25, 2017

Zinloze spam berichten

Spam wordt door Gmail keurig opgeborgen in het email mapje 'spam'.  Het is de bedoeling dat je kunt kennisnemen van de spam-mail en daar al dan niet iets mee doen.

Vandaag was de spam-mail beperkt tot slechts negen mailtjes.  De meeste spam heeft toch wel iets te maken met hoe jij in het leven staat. De afzenders verdienen er toch veel geld mee. Zou dat niet het geval zijn, zou er geen spam bestaan.
Normaal delete ik spam direct, maar vandaag keek ik er bewust  naar.  Ik wilde deze met jullie delen. Ik vond deze erg grappig.

Toch twijfelde ik even toen 'Irma' via 'Actief Daten' aan mij werd gestuurd.

Irma zoekt een sportieve man, die niets anders doet dan samen met haar op de bank te hangen. Laat ik nu helemaal niet begrijpen, waarom een vrouw een sportieve man zoekt en vervolgens niets anders wil dan samen op de bank te hangen?!!

Beter had ze haar keuze voor de sportieve man er bij kunnen schrijven. 

Ze schrijft:
Irma (38 jaar)
Tijd voor een leuke man in mijn leven! Ik ben al drie jaar
alleen en toe aan een leuke vent waarmee ik de dag kan
doornemen als we 's avonds samen op de bank zitten.
Ben jij een gezellige sportieve man en wil jij ook niet
meer alleen zijn? Mail me dan! X


Nu mijn weduwe zus heel hard aan de verkering is, zegt ze tegen mij:  "Waarom jij ook niet?  Is er niemand voor jou? Je ziet er goed uit, dus dat kan makkelijk'.

Pffftttt.  Nou er is wel degelijk iemand voor mij.  Ik ben een sterke onafhankelijke vrouw, en dat ruiken mannen. Vooral getrouwde mannen doen een poging. Of mannen met sterke bindingsangst.  Ik vind het allemaal prima.  Ik vind het project man heel interessant, vooral als er een klik is. Maar ik heb ook  veel bagage.

Ik wil mijn vrijheid. Alleen ben ik niet. Het in een relatie blijven, omdat je je anders alleen voelt. Of een relatie aangaan omdat je je alleen voelt.  Je kunt beter aan je leven werken.  Als je bent die je wilt zijn, ben je meer mens, dan dat je samen op de bank hangt. Daar groei je niet van.

Ik ben helemaal klaar met ombuigen naar de man. Dat is toch iets wat vrouwen doen. Mannen vertellen mij, dat zij dat doen, en dat zij zich ombuigen naar de vrouw. Vrouwen zijn nu eenmaal flexibeler.
Kortom ik moet er niet aan denken. Deze e-mails kunnen me dan ook gestolen worden. Gelukkig komen ze direct in spam terecht.

7 opmerkingen:

  1. Ik krijg op dit moment veel van z.g. winkels. Waar ik zelden koop.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die cadeaubonnen van de supermarkten. Volledig nep. Verder weinig.

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn spam is vaak van een ontroerend eenvoud en knulligheid:

    Wi mogen u feliciteren!

    Waar kunnen we het geld naar storten?

    Betreft u proefpakket.

    Uw bevestiging is noodzakelijk

    Afslanksensatie veroverd(!!) Nederland.

    Vaak een mailtje dat maar een zin bevat en natuurlijk met bijbehorende link, zodat je daar op kunt klikken.

    Eén is een stuk langer en gaat zo:

    RE: reactie op uw sollicitatie

    Geachte (voorletter),
    Wij hebben jouw profiel bekeken en deze sluit aan
    op onze vacature.

    Wat wij jou te bieden hebben:

    €7.500 per maand (startsalaris)
    Werken vanuit huis
    Eigen account om te beheren
    Flexibele uren
    En dan volgt een leuke link waar ik op mag klikken. De schatten hebben het goed met mij voor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha, ik krijg leningen aangeboden van 85.000 euro en meer. Ik wil ook wel een prijs winnen zeg :P...

      Verwijderen
    2. @Zuinigaan, nee die ontvang ik niet. Alhoewel ik open sta voor vette cadeau's denk ik niet dat dit iets oplevert, alle goede beloften ten spijt.

      Verwijderen
    3. Hmm, een lening. WoW van zo'n bedrag. Ik zou het doen! 😡😏😂

      Verwijderen