zondag, oktober 08, 2017

Eerste definitieve BV belastingaanslagen zijn binnen

Afgelopen week ontving ik voor het eerst de definitieve belastingaanslagen over

verlengd boekjaar 2013, dus 2013-2014 en over 2015.van mijn stamrecht BV.


Ik dacht dat het nooit meer zou gaan gebeuren.  Want, o, o wat duurde dat lang.


Wat ik nu weet, is dat de belastingdienst bij een nieuwe onderneming altijd lang wacht met het geven van definitieve aanslagen.   Dit doen ze om te zien of er jaarlijks een te verwachten lijn in zit in de onderneming.

Ik ben er blij mee.  Er was geen verschillen tussen de voorlopige en definitieve aanslag.

Wat heb ik  me opgewonden over het uitblijven van die definitieve aanslagen. Ik twitterende jaren terug naar Pieter Omtzigt!  Ik dacht dat de exodus van de belastingdienst mede oorzaak was.

Maakt niet uit. Tijd voor een bescheiden feestje.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen